SeLaMaT DaTaNg Ke BloG FASHA SANDARRR

NAME aku nOrFaSaRiNa bInTi rAhmAt
umur aku sekarang dah mencecah 20 tahun,tapi ramai orang pikir aku nni dak skolah lagi.. tak tahu lah kenapa! hahaha
aku stay kat gombak,batu caves
tapi asal aku johor,pasir gudang
dulu aku bekas pelajar Kuala Lumpur Metropolitan University College
diploma in graphic design
tapi kini aku adalah pelajar
INSTITUT KEMAHIRAN BELIA NEGARA
DUSUN TUA
Sijil Kemahiran Malaysia
LANDSKAP PEMBINAAN

aku dilahirkan di JOhoR !! 920530-01-5384 ni IC num aku! hahaha..
aku anak yang bongsu dari 3 adik beradik tapi aku ad 2 orang adik tiri

aku seorang yg sangat2 nakal!

TO SOMEONE I LOVE

when i first saw u,
i was afraid talk to u,
when i first talk to u,
i was afraid to like u,
when i first like u,
i was afraid to love u,
now that i love u,
i was afraid to lose u.

SUARA KU BERHARAP

Disini aku masih sendiri

merenungi hari hari sepi...
aku tanpamu masihh tanpamu..

biler esok hari datang lagi..
ku cuba tuk hadapi semua ini..
meski tanpamu...

Bila aku dapat bintang yg berpijar
mentari yg tenang bersama ku disini

kudapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan!!

SUARA dengar kan lah aku..
apa khbarnya pujaan hati ku..

aku disini menunggu nya
masih berharap didalam hatinya

SUARA dengarkanlah aku
apkah aku selalu di hatinya

aku disini menunngunya
masih berharap di dalam hatinya

dan aku masih tetap disini
ku lewati semua yg terjadi..

AKU MENUNGGU MU...!!
AKU MENUNGGU MU...!!

AKU disini menunggunya
Masih Berharap di dalam hatinya

DIA

dulu aku hppy sngat dgan dia,,
xpnah terluka walaupun aku terasa,,
xpnah sikit pun aku rasa sunyi bla dia dgan aku,,

tapi tu dulu. . . . .

sekarang,smuanya dah berubah,,

x lagi hppy,, =(
terasa,,
sunyi plak 2!

apa slah aku pda "dia"??

mnew pgi cnta "dia"??
knpa ttiba "dia" wt cam ni kat aku??

sumpah,,
aku terasa sngat dgan sikap "dia". . . . .

Kawan

ayat yg sllu kiter dgr:"she's/he's my ex gf/bf" word yg sllu wat kite epy : I LUV UI MISS U"bnda yg sllu ad.:CINTA MONYET
yg wat kite tnsion : "RESULT TERUK
yg wat kite xtntu arah :"CLASH"
yg ssh nak jumpa :"TRUE LOVE"
tp...
bnda yg sllu kter dgr :"KAWAN
tp jrg kte jumpa: "KAWAN SEJATI"..
papepun ad 1 ayt yg kite jarang dgr..
:"dia tu dulu kwn aku,skang xlagi!!..
BCOZ ONCE A FRENZ..$EVA A FRENZ!!!
(O_o)

Friday, September 17, 2010

BUDAK SETAN

MAMAT MOOSE siapa dia???

dia lh budak lelaki yang aku knl waktu kecik..

waktu tu aku knl dia kat umah maksu dia..

maksu dia jge adik aku so aku nk g amek adik aku time tu lh aku knl ngn dia..

hahahha tapi yg klaka nye masing2 jual mahal time tu..

ylh mner x nye...

budak tu rasa dia hdsem time tu

hahahahhaa...

pastu lps 2 hari aku dah x jumpa dia dh dia dh blik rumah dia kt SKUDAI JOHOR

umm then aku dgn rasa x malu amek no dia kt anak sedara dia..

then mlm tu aku kcu dia pki no phone umh atok aku :P..

umm time first time aku knl dia.. aku dh suka kt dia macam cinta pandang pertama lah kott

hahahaha

biasa lh dak2 dulu mner thu apa2..

lepas aku dah kcu dia.. aku knl kn dia kt sepupu aku.. aku x sangka lak yang diorang couple.. perghh time tu aku sedih giler...

tapi aku kn seorang yg pyabar.. and tabah. jadi aku bia kn dia couple ngn sepupu aku..

time raya plak aku teman sepupu aku jumpa si mamat ni...

ummm then satu hari tu aku dah blik KL,,,

sepupu aku ngs2 bgthu dia dh putus ngn mamat ni..

aku pun trkjut lh..

tp aku wt bodo j lh kn..

mls nk tyer...

coz time tu aku dah couple ngn kawan mamat nme dia faiz..

FAIZ org ptama aku couple dlm hidup aku...

so pas aku dh couple ngn faiz aku jrg cntct mamat

pas dh putus ngn faiz aku cntct blik ngn mamat..

tp time tu dia dh couple ngn dak satu kwsn ngn dia..

aku agk kcewa lg...

thenv utk lupa kn dia aku couple ngn org lain..

tapi aku ngn mamat still lg kwn..

kami sellu gdh..

ad j bnda yg x puas hati..

aku mymph ngn dia aku bnci dia...

tapi aku x thu knp aku x leh klu x cntct dia..

msti nk cntct..

dia couple ngn awek dia dah 2 thun tiba2 dia bgthu aku dia ngn awek dia dh xd pape...

hari2 dia cntct aku msg aku...

dia pnh mnx couple tapi aku wat bodo..

aku jual mahal aku couple ngn HERY..

aku ad mslh aku citer kt mamat..

aku thu dia jles tapi dia x pnh nk tunjuk dia jles...

dia sgp teman kn aku biler aku gdh ngn HERY..

then x smpi sbuln aku dh putus ngn hery...

mamat mnx couple lg...

aku wat bodo jgk... aku jumpa satu dak llki..nme dia DANNY

aku knl dia kt MYSPACE.. time tu status dia nek ckp bnda mgrut2..

i mean dia frust coz awek dia tglkn dia..

aku pun tgur cm biasa..

ckp jgn sdih sme coz aku phm ap yg dia rasa...

dari mmber trus lekat COUPLE... aku x g thu mamat aku dah ad couple..

then time bulan pose aku ngh buka pose ngn DANNY kt TIMESQUARE..

sbnrnye x buka pun mnum air j..

ad lh sbb2 trtntu knp kami x buka.

tu hnye kngn aku dulu.. ummmm aku tulis kt wall fb..

berbuka bersama FISHA SYKES..tu yg mamat dapat thu aku dh ad couple..

tapi dia tenang j... tapi walaupun dia tenang aku sllu gdh ngn dia..

haha klaka sgt time tu...

walaupun dia tahu aku dah ad couple tapi dia setiap hari kjut kan aku bgn sahur suruh aku pose..

hahah kdg2 tu smpi gdh2 ngn dia coz sibuk kcu aku tido

hahahahaa

then time raya aku jumpa mamat... kitorg lepak sme....

esok nye dia trus excident..

then tiba2 aku dpt thu DANNY mnx ptus ngn aku...

2 hri lps tu aku terus terima mamat...

coz dah tiba masa aku ngn dia plak...

dia selalu ad ngn aku time sedih..

ILYSFDM HAFIZUL HAFIZ

No comments:

Post a Comment