SeLaMaT DaTaNg Ke BloG FASHA SANDARRR

NAME aku nOrFaSaRiNa bInTi rAhmAt
umur aku sekarang dah mencecah 20 tahun,tapi ramai orang pikir aku nni dak skolah lagi.. tak tahu lah kenapa! hahaha
aku stay kat gombak,batu caves
tapi asal aku johor,pasir gudang
dulu aku bekas pelajar Kuala Lumpur Metropolitan University College
diploma in graphic design
tapi kini aku adalah pelajar
INSTITUT KEMAHIRAN BELIA NEGARA
DUSUN TUA
Sijil Kemahiran Malaysia
LANDSKAP PEMBINAAN

aku dilahirkan di JOhoR !! 920530-01-5384 ni IC num aku! hahaha..
aku anak yang bongsu dari 3 adik beradik tapi aku ad 2 orang adik tiri

aku seorang yg sangat2 nakal!

TO SOMEONE I LOVE

when i first saw u,
i was afraid talk to u,
when i first talk to u,
i was afraid to like u,
when i first like u,
i was afraid to love u,
now that i love u,
i was afraid to lose u.

SUARA KU BERHARAP

Disini aku masih sendiri

merenungi hari hari sepi...
aku tanpamu masihh tanpamu..

biler esok hari datang lagi..
ku cuba tuk hadapi semua ini..
meski tanpamu...

Bila aku dapat bintang yg berpijar
mentari yg tenang bersama ku disini

kudapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan!!

SUARA dengar kan lah aku..
apa khbarnya pujaan hati ku..

aku disini menunggu nya
masih berharap didalam hatinya

SUARA dengarkanlah aku
apkah aku selalu di hatinya

aku disini menunngunya
masih berharap di dalam hatinya

dan aku masih tetap disini
ku lewati semua yg terjadi..

AKU MENUNGGU MU...!!
AKU MENUNGGU MU...!!

AKU disini menunggunya
Masih Berharap di dalam hatinya

DIA

dulu aku hppy sngat dgan dia,,
xpnah terluka walaupun aku terasa,,
xpnah sikit pun aku rasa sunyi bla dia dgan aku,,

tapi tu dulu. . . . .

sekarang,smuanya dah berubah,,

x lagi hppy,, =(
terasa,,
sunyi plak 2!

apa slah aku pda "dia"??

mnew pgi cnta "dia"??
knpa ttiba "dia" wt cam ni kat aku??

sumpah,,
aku terasa sngat dgan sikap "dia". . . . .

Kawan

ayat yg sllu kiter dgr:"she's/he's my ex gf/bf" word yg sllu wat kite epy : I LUV UI MISS U"bnda yg sllu ad.:CINTA MONYET
yg wat kite tnsion : "RESULT TERUK
yg wat kite xtntu arah :"CLASH"
yg ssh nak jumpa :"TRUE LOVE"
tp...
bnda yg sllu kter dgr :"KAWAN
tp jrg kte jumpa: "KAWAN SEJATI"..
papepun ad 1 ayt yg kite jarang dgr..
:"dia tu dulu kwn aku,skang xlagi!!..
BCOZ ONCE A FRENZ..$EVA A FRENZ!!!
(O_o)

Tuesday, September 25, 2012

Bilik bersepah! malunya!!

aku dah agak dah.. harini mesti biik aku plak yang kena...
bilik aku kena pasaii tingkap BERHABUK
urmm nk ckp x lap dah lap dah urmm

pada pagi rabu!!

Puan L : kat tangan saya ada tiga kertas semuanya pasal asrama saja
hangpa ni xreti ka nak kemas bilik??
cuba jangan jadi pengotoq sangat..

Pelajar ; (senyap~~~~~)

Puan L ; blok ABC bangun,bilik bersepah kencing dalam botol simpan mak lampir dalam bilik..

hangpa ni penat dahlah saya nak cakap...

Bilik TV bangun Cadar tak tegang

Penghuni Bilik Tv : ah bilik tv???(terbengong2)

Puan L : Bilik Tv cepat la bangun sapa yang bagi kertas kecik ni kat saya?? NI bLok asrama wanita!

Bilik 215 tingkap berhabuk.. 

aku and the geng pun bangun aicheh!! padahal 3 orang j dalam bilik..
hahahhaha

Puan L : wanita baris lah elok2 dah lah pengotoq soh baris pun susah k??

Pelajar Lelaki : hahahahahaha ( mengejek2)

Puan L : dah tok sah nak gelak2 hangpa yang gelak ni pun sama pengotoq..

perasaan time to malu giler bbabi!! tbal dok muka ni...
nasib x kena denda tapi malu kena panggil kat tapak perhimpunan
malu malu malu....!!

THANK TO MPP YANG CHECK BILIK KAMI!!
KAMI SAYANG ANDA 


No comments:

Post a Comment